Szélvédő Javítás
Árlista
GLASS MECHANIX TECHNOLÓGIA
-
Amerikai szerszámzat alkalmazása
-
Injektor használata a megfelelő eredmény eléréséhez
-
Ragasztókategória kiválasztása a sérülés jellegéhez igazítva
-
Színezett, hővédett, fűtőszálas üvegek javítása
-
Kiszállással történő javítás
-
Rövid határidőn belüli munkavégzés
-
Precíz, szakszerű javítási munka
Bronz
- SŰRŰ RAGASZTÓ
- KISNYOMÁSÚ SZERSZÁM
- NAGY KOCKÁZAT
- KISZÁLLÁST TARTALMAZ
- BRUTTÓ SZÁMLÁS ÁR
13.000- FT
Silver
- HÍG RAGASZTÓ
- KISNYOMÁSÚ SZERSZÁM
- NAGY KOCKÁZAT
- KISZÁLLÁST TARTALMAZ
- BRUTTÓ SZÁMLÁS ÁR
15.000- FT
Gold
- NAGYON HÍG RAGASZTÓ
- NAGYNYOMÁSÚ SZERSZÁM
- KÖZEPES KOCKÁZAT
- KISZÁLLÁST TARTALMAZ
- BRUTTÓ SZÁMLÁS ÁR
17.000- ft
Platina
- EXTRA HÍG RAGASZTÓ
- NAGYNYOMÁSÚ SZERSZÁM
- KIS KOCKÁZAT
-KISZÁLLÁST TARTALMAZ
- BRUTTÓ SZÁMLÁS ÁR
19.000- ft
Kaptam egy kavicsot !
- A hűtést vagy fűtést leveszem a szélvédőről.
- Kívülről a sérülést szárazra törlöm és egy celluxdarabbal leragasztom.
- A szakemberrel való találkozásig óvom a hidegtől,melegtől,rezgéstől a szélvédőt.
- Nem mosom le a szélvédőt és az autót sem a javítás előtt.
- Néhány napon belül megjavíttatom a sérülést.
Hívás most !
A szélvédőjavítással lehetőséget kapunk arra, hogy tovább használjuk a megsérült szélvédőt! Tehetjük ezt anélkül, hogy ki kellene cserélni („faragni”) a járműből. Hiszen az új („1 napos”) szélvédő sem „kavicsálló”! Ameddig gazdaságosan javítható, nem érdemes felesleges kockázattal (beázás, bepárásodás, műanyag alkatrészek törése, gumikéderek szaggatása, járműkarosszéria sérülése) a cserét kezdeményezni.
Ezt csak abban az esetben javasoljuk, amikor a sérülés már nem javítható mértékű, vagy a javítás költsége olyan összegű lenne, amit gazdaságtalannak ítélünk meg.
SZÉLVÉDŐFIX
Kavicsfelverődés javítás
Előtte & Utána
A sérülés megjavításának elsődleges célja a zavartalan funkcionalitás, azaz tovább használható maradjon a szélvédő. Természetesen ez pozitív vizuális javulással is együtt jár, azaz kevésbé lesz látható/zavaró a javítást követően. A sérülések nagyon sokfélék lehetnek. Egyforma sérülések nincsenek, csak hasonlóak. Az üvegen kialakult sérülést meghatározza a tárgy becsapódásának szöge, mérete, sebessége, formája.
A mai modern járművek „laminált”, azaz több rétegből álló, esetlegesen kívülről színezett, hővédett, fűtőszálas szélvédővel rendelkeznek. Az üvegrétegeket egy fólia választja el egymástól, ami a sérült szélvédő egyben maradását biztosítja. A keletkezett sérülés csak abban az esetben javítható, amennyiben a felső rétegben alakult ki. Ennek megállapítása a szélvédőjavító feladata!